Home

czujesz i widzisz wyniki

Twoje samopoczucie się poprawia

trening dla młodych

Trening wszechstronny w grupach 5-6 osobowych. Różne formy zajęć
w sali na pływalni oraz w terenie.

trening dla dorosłych

Trening aktywny indywidualny lub w małych grupach. Zajęcia prowadzone są w terenie, na sali oraz pływalni.

trening dla seniorów

Trening wspomagający indywidualny oraz w małych grupach dla aktywnych i mniej aktywnych.

programy

Siła treningu jest ogromna.

Kopia Kopia Zielone Strzałki Środowisko Logo(10)

trening personalny

Indywidualny ogólny poziom zdrowia zależy od dobrego samopoczucia psychicznego i fizycznego. Nie zaniedbuj żadnego z nich.

Projekt bez tytułu(56)

trening grupowy

Zajęcia na sali, w terenie oraz na pływalni. Zajęcia z piłkami, elementy crossfitu, mobilność, jogging, stretching, nordic walking. Spróbuj tego !

Projekt bez tytułu(57)

siła
treningu

Siła treningu jest niesamowita. Powinieneś wypróbować treningu, w ten sposób zrobisz coś dobrego dla swojego ciała.

zajęcia prowadzone

piłki

Piłki są bardzo dobrym narzędziem na poprawę kondycji. Są świetnym sposobem na poprawę siły, wytrzymałości cardio i równowagi.

w terenie

Nordic Walking pozwala zdobywać kondycję oraz rozwijać poszczególne grupy mięśni, które normalnie są zaniedbywane, a zatem ćwiczyć całe ciało.

funkcjonalność

Trening funkcjonalny pomoże starszym osobom poprawić siłę, wytrzymałość, równowagę. Będą w stanie lepiej utrzymać aktywność codziennego życia.

Pływanie

Pływanie pomaga utrzymać kondycję fizyczną i dobre samopoczucie. Podczas ruchu w wodzie angażujemy praktycznie wszystkie mięśnie.

mobilność

Mobility usprawni działanie stawów, w tym tych kluczowych jak kolana, biodra czy barki. Ćwiczenia pomagają w leczeniu bólu stawów, zapobiegają kontuzjom.

stretching

Stretching pomaga utrzymać prawidłową postawę ciała, poprawia koordynację ruchową i giętkość. Zmniejsza napięcia mięśni.

galeria treningu

Zdjęcia przybliżają poszczególne zajęcia

Referencje

Osoby polecają trening aktywny

To super pomysł na realizację takich treningów dla osób starszych. Szczególnie to, że są małe grupki, co umożliwia lepszą kontrolę nad techniką ćwiczącego.
Mira Wikoras
Na pewno trening aktywny pomoże mojemu ojcu, który jest zapalonym biegaczem. Wzmocni te elementy, które są słabsze i na nie narzeka.
Ania Sebem
Super pomysł, może w końcu moja mama ruszy się i z kimś spotka, poćwiczy a przy okazji nabierze jakiegoś tempa, większego wigoru. Byle do przodu !
Sebastian Regicki

rezerwuj sesję treningową

Zadzwoń, przeprowadzę krótki wywiad. Dowiem się 🙂 jaki prowadzisz tryb życia, jakie są twoje oczekiwania, ile masz czasu na trening…

tel. 723 897 862

Email: cezary@treningaktywny.pl

Follow Me:

nr konta:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here